Πολιτική Απορρήτου


Τελευταία ενημέρωση: 14 Οκτωβρίου 2025

Αυτή η πολιτική απορρήτου αφορά την ιστοσελίδα: www.engineeringservices.gr και τις διαφημίσεις στις πλατφόρμες meta (facebook, Instagram) και google που παραπέμπουν στην ως άνω ιστοσελίδα.

Αυτή η πολιτική απορρήτου εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο συλλέγουμε, χρησιμοποιούμε, κοινοποιούμε και προστατεύουμε τα προσωπικά δεδομένα σας, όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα και τις σχετικές διαφημίσεις.

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά αυτήν την πολιτική απορρήτου. Με την πρόσβασή σας στην ιστοσελίδα και με την αλληλεπίδραση σας με τις διαφημίσεις συμφωνείτε ότι έχετε λάβει γνώση αυτής της πολιτικής απορρήτου και ότι αποδέχεστε και συμφωνείτε με τις πρακτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων που περιγράφονται εδώ. Συγκεκριμένα, αυτή η πολιτική απορρήτου περιγράφει:

Ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγουμε και πώς τα συλλέγουμε

Προσωπικά δεδομένα που μας παρέχετε. Συλλέγουμε δεδομένα, που καταχωρείτε μέσω της ιστοσελίδας και των διαφημίσεων, όπως το ονοματεπώνυμο και το email.

Δεν συλλέγουμε προσωπικά δεδομένα χωρίς την άδειά σας.

Εάν υποβάλετε σχόλια ή επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, θα συλλέξουμε το όνομα και το email σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που περιλαμβάνεται στο μήνυμά σας, προκειμένου να σας απαντήσουμε.

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας και όλων των προσωπικών δεδομένων σας, στέλνοντας μήνυμα.

Προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται μέσω τεχνολογίας. Αυτές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνουμε αυτόματα από τη σύνδεσή σας ή την αλληλεπίδραση με την εφαρμογή μας χρησιμοποιώντας:

  • Δεδομένα που συλλέγονται από τους διακομιστές μας. Για να είναι η εφαρμογή μας πιο χρήσιμη σε εσάς (π.χ. διόρθωση σφαλμάτων, αποτελεσματικότητα εφαρμογής), οι διακομιστές μας (οι οποίοι μπορεί να φιλοξενούνται σε έναν τρίτο φορέα παροχής υπηρεσιών) συλλέγουν πληροφορίες από εσάς, συμπεριλαμβανομένου του τύπου του προγράμματος περιήγησης (‘browser’), του λειτουργικού σας συστήματος, της διεύθυνσης IP (μοναδικός αριθμός που αντιστοιχεί στον υπολογιστή σας, όταν χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο, ο οποίος μπορεί να διαφέρει ανά χρονική περίοδο), όνομα domain ή/και ημερομηνία/ώρα της επίσκεψής σας (χρονοσήμανση).
  • Αρχεία καταγραφής. Όπως συμβαίνει με τους περισσότερους ιστότοπους και εφαρμογές διαδικτύου, συγκεντρώνουμε αυτόματα ορισμένες πληροφορίες και τις αποθηκεύουμε σε αρχεία καταγραφής για στατιστικούς λόγους. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν διευθύνσεις IP, τύπο προγράμματος περιήγησης (‘browser’), παροχέα υπηρεσιών Internet (“ISP”), αρχική / σελίδα εξόδου, λειτουργικό σύστημα, ημερομηνία / ώρα επίσκεψης (χρονοσήμανση).
  • Cookies. Όπως πολλές online υπηρεσίες, χρησιμοποιούμε cookies για τη συγκέντρωση πληροφοριών. Τα “cookies” είναι πληροφορίες, που ένας ιστότοπος ή μία εφαρμογή στέλνει στον σκληρό δίσκο της συσκευής σας κατά την επίσκεψή σας σε μία ιστοσελίδα. Ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τα cookies μιας χρονικής περιόδου (που λήγουν, μόλις κλείσετε το πρόγραμμα περιήγησης ιστού) και τα συνεχή cookies (τα οποία παραμένουν στον υπολογιστή σας, μέχρι να τα διαγράψετε), για να ενισχύσουμε την εμπειρία σας στην εφαρμογή μας (λ.χ. βελτίωση της λειτουργικότητας της εφαρμογής). Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: https://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie.

Πώς χρησιμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα σας

Η ιστοσελίδα και οι διαφημίσεις διατηρούν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που έχουν συλλεχθεί στην εσωτερική μνήμη της κινητής συσκευής σας και στους online διακομιστές.

Σκοπός της συγκέντρωσης των Προσωπικών σας Δεδομένων είναι να:

  • επικοινωνούμε μαζί σας μέσω emails αναφορικά με την πλατφόρμα (για να απαντήσουμε σε ερώτημά σας κ.λπ.). Αυτά τα email δεν μπορούν να διαγραφούν, καθώς είναι απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας

Εγγυόμαστε ότι μόνο οι υπάλληλοι που απαιτείται να έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, για να εκπληρώσουν τα εργασιακά τους καθήκοντα, έχουν πρόσβαση σε αυτά.

Πώς κοινοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα σας

Ενδέχεται να κοινοποιήσουμε προσωπικά δεδομένα, αν πιστεύουμε καλή τη πίστει ότι αυτή η αποκάλυψη είναι απαραίτητη:

  • σε σχέση με οποιαδήποτε νομική έρευνα
  • ώστε να υπάρχει συμμόρφωση με τους σχετικούς νόμους ή κατόπιν κλήτευσης ή εντάλματος, που επιδόθηκε στον φορέα
  • για την προστασία ή υπεράσπιση των δικαιωμάτων των χρηστών της εφαρμογής
  • για να διερευνήσουμε ή να βοηθήσουμε στην αποτροπή οποιασδήποτε παράβασης ή πιθανής παραβίασης του νόμου, της παρούσας πολιτικής απορρήτου ή των τυχόν ισχυόντων Όρων Χρήσης. Οι χρήστες θα ειδοποιούνται, όταν ο φορέας βρίσκεται νόμιμα στη θέση αυτή.

Ο φορέας εγγυάται ότι δεν θα πουλήσει ούτε θα ενοικιάσει τα προσωπικά δεδομένα σας σε τρίτους.

Πώς διατηρούμε τα προσωπικά δεδομένα σας ασφαλή

Εφαρμόζουμε κατάλληλες τεχνικές και οργανωτικές πρακτικές για την προστασία από μη εξουσιοδοτημένη ή παράνομη επεξεργασία των Προσωπικών σας Δεδομένων και από τυχαία ή παράνομη καταστροφή, απώλεια, αλλοίωση, μη εξουσιοδοτημένη αποκάλυψη ή πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα.

Έχουμε θέσει σε εφαρμογή μια ποικιλία μέτρων ασφάλειας πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένου ενός τείχους προστασίας εφαρμογών ιστού καθώς και τεχνολογίας κρυπτογράφησης, όπως το Secure Sockets Layer (SSL), για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, που είναι αποθηκευμένα ή όταν μεταφέρονται.

Παρακαλούμε έχετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να εξαλείψουμε πλήρως τους κινδύνους ασφαλείας, που σχετίζονται με την αποθήκευση και τη διαβίβαση των Προσωπικών σας Δεδομένων. Ως εκ τούτου, σας παροτρύνουμε να λαμβάνετε κάθε προφύλαξη, ώστε να προστατεύετε τα προσωπικά σας δεδομένα, όταν είστε στο διαδίκτυο ή όταν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή.

Προστασία απορρήτου των παιδιών

Εάν αντιληφθείτε ότι ένα παιδί (κάτω των 13 ετών) μάς έχει παράσχει προσωπικά δεδομένα χωρίς γονική συναίνεση, παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας με τον τρόπο που αναφέρεται στην ενότητα “Στοιχεία επικοινωνίας” και θα προβούμε στην κατάργηση των προσωπικών δεδομένων και την ακύρωση του λογαριασμού του παιδιού.

Αλλαγές στην πολιτική απορρήτου μας

Η παρούσα πολιτική απορρήτου μπορεί να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή. Όταν τροποποιείται, η αναθεωρημένη πολιτική απορρήτου θα είναι άμεσα διαθέσιμη στην εφαρμογή μας και θα υπάρχει σχετική ανακοίνωση.

Έχετε το δικαίωμα να μην αποδεχτείτε την τροποποίηση.

Στοιχεία επικοινωνίας – αρμόδιος επικοινωνίας για τα προσωπικά σας δεδομένα

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, σχόλια ή παρατηρήσεις σχετικά με το πώς διαχειριζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση:

Ιωακειμίδης Αναστάσιος

Βας. Γεωργίου 8, ΤΚ 54640, Θεσσαλονίκη

Τηλ. : 6946358460

Email: ioakeiman@hotmail.com

Πυροπροστασία Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων

Ποια ακίνητα αφορά:

Ο κανονισμός χωρίζει τα ακίνητα σε τέσσερις κατηγορίες βάσει υπολογισμού επικινδυνότητας που προκύπτει από διάφορους παράγοντες ενδεικτικά από τα μορφολογικά χαρακτηριστικά της περιοχής του ακινήτου, τις κλιματολογικές συνθήκες, την κλίση του εδάφους, την βλάστηση και την φυτική καύσιμη ύλη, τις υποδομές και τα δίκτυα και την συχνότητα συμβάντων όπως προκύπτει από στατιστικούς χάρτες.

Ο κανονισμός αφορά τόσο νεόδμητα ακίνητα όσο και υφιστάμενα. Στη δεύτερη περίπτωση είναι ευμενέστερα τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν.

Τα μέτρα χωρίζονται σε προληπτικά μέτρα, όπως η ανεμπόδιστη πρόσβαση στο ακίνητο, η δημιουργία ζωνών προστασίας με συγκεκριμένες απαγορεύσεις εντός αυτών, διάφορες απαγορεύσεις αποθήκευσης υλικών (δεξαμενές πετρελαίου, καυσόξυλα κτλ), σε μέτρα παθητικής πυροπροστασίας, που αφορούν τον δείκτη πυραντίστασης της τοιχοποιΐας, των κουφωμάτων και της στέγης, την δημιουργία συμπαγούς περίφραξης στα όρια του οικοπέδου κ.α. και στα μέτρα ενεργητικής πυροπροστασίας, όπως η κατασκευή σημείων υδροληψίας (πυροσβεστικές φωλιές).

Υποχρέωσεις

Θα πρέπει να συνταχθεί μελέτη από αρμόδιο τεχνικό επιστήμονα. Η μελέτη αυτή υποβάλλεται άπαξ, εκτός και αν υπάρχουν μεταβολές όπως προσθήκη δόμησης.

Ο ιδιοκτήτης του ακινήτου μέχρι 30/4 κάθε έτους θα εισέρχεται στο πληροφοριακό σύστημα και θα υποβάλλει δήλωση εφαρμογής μέτρων πυρασφάλειας.

Αδειοδότηση Βιομηχανιών – βιοτεχνιών (μεταποιητικές δραστηριότητες)

Η αδειοδότηση των μεταποιητικών δραστηριοτήτων, προκύπτει κατόπιν γνωστοποίησης μέσω της σελίδας notifybusiness.gov.gr με τους κωδικούς taxis της επιχείρησης. Προτού γίνει η γνωστοποίηση η επιχείρηση πρέπει να απευθυνθεί σε μηχανικό ώστε να συγκεντρωθούν τα δικαιολογητικά που πρέπει να διατηρεί η επιχείρηση σε φυσικό φάκελο στο χώρο της ώστε να τα επιδείξει στις αρχές σε περίπτωση ελέγχου.

Η λειτουργία της επιχείρησης χωρίς να έχει προηγηθεί η γνωστοποίηση ή χωρίς να έχουν συγκεντρωθεί τα δικαιολογητικά που απαιτούνται συνεπάγεται την επιβολή προστίμου.

Για να είναι δυνατή η εγκατάσταση της δραστηριότητας θα πρέπει αυτό καταρχάς να επιτρέπεται από τις χρήσεις γης του οικοπέδου στο οποίο πρόκειται να εγκατασταθεί η επιχείρηση. Αν οι χρήσεις γης επιτρέπουν την εγκατάσταση της δραστηριότητας η επιχείρηση θα πρέπει να προβεί σε γνωστοποίηση ή έγκριση εγκατάστασης (αναλόγως του βαθμού επικινδυνότητας).

Τα δικαιολογητικά που πρέπει να συγκεντρώσει και να τηρεί η επιχείρηση στο χώρο από την πρώτη μέρα λειτουργίας της είναι:

  • Αποδεικτικό της γνωστοποίησης που θα γίνει μέσω του notifybusiness
  • Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων ή Πρότυπες Περιβαλλοντικές δεσμεύσεις
  • Τη χρήση γης που προαναφέρθηκε
  • Τεχνική έκθεση/ κάτοψη μηχανολογικού εξοπλισμού υπογεγραμμένα από μηχανικό
  • Τοπογραφικό διάγραμμα
  • Άδεια δόμησης και τυχόν τακτοποιήσεις
  • Πιστοποιητικό πυρασφάλειας
  • Υπεύθυνη δήλωση από μηχανικό
  • Έγκριση απότμησης-υποβιβασμού στάθμης πεζοδρομίου ή έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης, ή έγκριση εισόδου – εξόδου
  • Έγκριση από την κτηνιατρική εφόσον απαιτείται κατά περίπτωση
  • Λοιπές άδειες, όπως άδεια φυσικού αερίου, πιστοποιητικό δεξαμενών υγραερίου, εφόσον υπάρχουν στο χώρο

Σε περίπτωση μεταβολής κάποιου στοιχείου της γνωστοποίησης πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση μεταβολής.

Σε περίπτωση παύσης λειτουργίας πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση παύσης.

Σε περίπτωση αλλαγής φορέα πρέπει να υποβληθεί παύση του παλαιού φορέα και νέα γνωστοποίηση του καινούργιου φορέα.

Σε περίπτωση μεταβολής του τόπου άσκησης της δραστηριότητας απαιτείται νέα γνωστοποίηση.

Αδειοδότηση Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής/ Αποθήκες Χονδρεμπορίου

Η αδειοδότηση εγκαταστάσεων και λειτουργίας των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής/ Αποθηκών Χονδρεμπορίου, προκύπτει κατόπιν γνωστοποίησης μέσω της σελίδας notifybusiness.gov.gr με τους κωδικούς taxis της επιχείρησης. Προτού γίνει η γνωστοποίηση η επιχείρηση πρέπει να απευθυνθεί σε μηχανικό ώστε να συγκεντρωθούν τα δικαιολογητικά που πρέπει να διατηρεί η επιχείρηση σε φυσικό φάκελο στο χώρο της ώστε να τα επιδείξει στις αρχές σε περίπτωση ελέγχου.

Η λειτουργία της επιχείρησης χωρίς να έχει προηγηθεί η γνωστοποίηση ή χωρίς να έχουν συγκεντρωθεί τα δικαιολογητικά που απαιτούνται συνεπάγεται την επιβολή προστίμου.

Για να είναι δυνατή η εγκατάσταση της δραστηριότητας θα πρέπει αυτό καταρχάς να επιτρέπεται από τις χρήσεις γης του οικοπέδου στο οποίο πρόκειται να εγκατασταθεί η επιχείρηση. Αν οι χρήσεις γης επιτρέπουν την εγκατάσταση της δραστηριότητας και ταυτόχρονα η αποθήκη είναι όγκου κάτω των 200.000 κ.μ. η επιχείρηση ξεκινάει να συγκεντρώνει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τη λειτουργία της. Αν ο όγκος της αποθήκης είναι άνω των 200.000 κ.μ. απαιτείται πρώτα η έγκριση της εγκατάστασης να γίνει από τη διεύθυνση ανάπτυξης της οικείας περιφέρειας.

Τα δικαιολογητικά που πρέπει να συγκεντρώσει και να τηρεί η επιχείρηση στο χώρο από την πρώτη μέρα λειτουργίας της είναι:

  • Αποδεικτικό της γνωστοποίησης που θα γίνει μέσω του notifybusiness
  • Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων ή Πρότυπες Περιβαλλοντικές δεσμεύσεις
  • Τη χρήση γης που προαναφέρθηκε
  • Τεχνική έκθεση υπογεγραμμένη από μηχανικό
  • Τοπογραφικό διάγραμμα
  • Άδεια δόμησης και τυχόν τακτοποιήσεις
  • Πιστοποιητικό πυρασφάλειας
  • Υπεύθυνη δήλωση από μηχανικό
  • Έγκριση απότμησης-υποβιβασμού στάθμης πεζοδρομίου ή έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης, ή έγκριση εισόδου – εξόδου
  • Έγκριση από την κτηνιατρική εφόσον απαιτείται κατά περίπτωση
  • Λοιπές άδειες, όπως άδεια φυσικού αερίου, πιστοποιητικό δεξαμενών υγραερίου, εφόσον υπάρχουν στο χώρο

Σε περίπτωση μεταβολής κάποιου στοιχείου της γνωστοποίησης πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση μεταβολής.

Σε περίπτωση παύσης λειτουργίας πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση παύσης.

Σε περίπτωση αλλαγής φορέα πρέπει να υποβληθεί παύση του παλαιού φορέα και νέα γνωστοποίηση του καινούργιου φορέα.

Σε περίπτωση μεταβολής του τόπου άσκησης της δραστηριότητας απαιτείται νέα γνωστοποίηση.


Αδειοδότηση Πλυντηρίων Οχημάτων- Διαδικασίες

Η αδειοδότηση εγκαταστάσεων πλύσης, καθαρισμού ή/και λίπανσης οχημάτων, προκύπτει κατόπιν γνωστοποίησης μέσω της σελίδας notifybusiness.gov.gr με τους κωδικούς taxis της επιχείρησης. Προτού γίνει η γνωστοποίηση η επιχείρηση πρέπει να απευθυνθεί σε μηχανικό ώστε να συγκεντρωθούν τα δικαιολογητικά που πρέπει να διατηρεί η επιχείρηση σε φυσικό φάκελο στο χώρο της ώστε να τα επιδείξει στις αρχές σε περίπτωση ελέγχου.

Η λειτουργία της επιχείρησης χωρίς να έχει προηγηθεί η γνωστοποίηση ή χωρίς να έχουν συγκεντρωθεί τα δικαιολογητικά που απαιτούνται συνεπάγεται την επιβολή προστίμου.

Τα δικαιολογητικά που πρέπει να τηρεί η επιχείρηση στο χώρο είναι:

  • Εκτύπωση προσωποποιημένης πληροφόρησης από το MyAADE
  • Χρήση γης από την οικεία Υπηρεσία Δόμησης και υπεύθυνη δήλωση χώρου κύριας χρήσης από ιδιώτη μηχανικό
  • Οικοδομική άδεια, ή/και λοιπά έγγραφα πολεοδομικής νομιμότητας
  • Μελέτη πυροπροστασίας και πιστοποιητικό πυροπροστασίας (εφόσον απαιτείται)
  • Υπεύθυνη δήλωση ότι ο κανονισμός πολυκατοικίας δεν απαγορεύει τη λειτουργία της επιχείρησης (εφόσον η εγκατάσταση θα πραγματοποιηθεί σε χώρο οριζόντιας ιδιοκτησίας)
  • Έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης ή έγκριση εισόδου εξόδου, συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση ιδιώτη μηχανικού για την καλή εκτέλεση αυτής
  • Τεχνική έκθεση από μηχανικό
  • Απόφαση υπαγωγής στις πρότυπες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις (Π.Π.Δ.)
  • Παράβολο 100,00€ για επιχείρηση πλυντηρίου ή για επιχείρηση λιπαντηρίου ή παράβολο 200,00€ για επιχείρηση που συνδυάζει τις δραστηριότητες πλυντηρίου και λιπαντηρίου

Μετά τη γνωστοποίηση λειτουργίας απαιτείται η επιχείρηση να εγγραφεί στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων και να καταχωρηθεί στο ψηφιακό μητρώο του Υπουργείου.

Σε περίπτωση μεταβολής κάποιου στοιχείου της γνωστοποίησης πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση μεταβολής.

Σε περίπτωση παύσης λειτουργίας πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση παύσης.

Σε περίπτωση αλλαγής φορέα πρέπει να υποβληθεί παύση του παλαιού φορέα και νέα γνωστοποίηση του καινούργιου φορέα.

Σε περίπτωση μεταβολής του τόπου άσκησης της δραστηριότητας απαιτείται νέα γνωστοποίηση.

Αδειοδότηση Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος – Διαδικασίες

Για την αδειοδότηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος θα πρέπει αρχικά να κατατεθεί στον οικείο Δήμο αίτηση για χορήγηση βεβαίωσης εγκατάστασης. Η αίτηση συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση του ενδιαφερομένου, σε περίπτωση που το κατάστημα θα λειτουργεί σε χώρο οριζόντιας ιδιοκτησίας (πολυκατοικία), ότι ο κανονισμός της πολυκατοικίας δεν απαγορεύει τη λειτουργία του καταστήματος ή ότι δεν υπάρχει κανονισμός πολυκατοικίας. Εάν η απάντηση του δήμου είναι αρνητική η επιχείρηση πρέπει να αναζητήσει άλλο χώρο.

Εφόσον ο δήμος επιστρέψει θετική βεβαίωση εγκατάστασης και εφόσον η επιχείρηση δεν έχει βεβαιωμένες ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δήμο, με εξαίρεση τις περιπτώσεις εκκρεμοδικίας και του διακανονισμού καταβολής αυτών, η επιχείρηση θα πρέπει να προβεί σε γνωστοποίηση της λειτουργίας της μέσω του site notifybusiness και να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Παράβλεψη των παραπάνω βημάτων συνεπάγεται την επιβολή προστίμων.

Τα δικαιολογητικά που πρέπει να τηρεί η επιχείρηση στο χώρο της καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας αυτής είναι:

  • Αντίγραφο της γνωστοποίησης λειτουργίας
  • Κάτοψη του καταστήματος συνοδευόμενη από βεβαίωση μηχανικού για την τήρηση της νομοθεσίας
  • Αντίγραφα των στοιχείων νομιμότητας (οικοδομική άδεια, τυχόν τακτοποίηση αυθαιρεσιών)
  • Βεβαίωση της αρμόδιας για την οδό υπηρεσίας ότι οι εργασίες κυκλοφοριακής σύνδεσης εκτελέσθηκαν πλήρως και σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια ή έγκριση εισόδου-εξόδου
  • Πιστοποιητικό ενεργητικής πυροπροστασίας ή κάτοψη της επιχείρησης με τα απαιτούμενα μέτρα πυροπροστασίας
  • Στην περίπτωση που ο γνωστοποιών είναι διαφορετικό πρόσωπο από τον υπεύθυνο του καταστήματος υπεύθυνη δήλωση ότι αποδέχεται το διορισμό του
  • Παράβολο σύμφωνα με την οικ. 61167/17-12-2007 (ΦΕΚ 243/Β/2007)
  • Άδεια χρήσης κοινοχρήστου χώρου εφόσον υπάρχει
  • Άδεια παράτασης ωραρίου μουσικής εφόσον υπάρχει
  • Βεβαίωση αρμόδιας υπηρεσίες του ΥΠΠΟΑ εφόσον απαιτείται
  • Άδεια χρήσης φυσικού αερίου εφόσον υπάρχει
  • Εφόσον η επιχείρηση είναι επιχείρηση τροφίμων και ποτών ή παροχής υπηρεσιών υγειονομικού ενδιαφέροντος (όπως κομμωτήρια) θα πρέπει να πληροί τους όρους της υγειονομικής διάταξης και να τηρεί τα προβλεπόμενα αρχεία και βεβαιώσεις

Σε περίπτωση μεταβολής κάποιου στοιχείου της γνωστοποίησης πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση μεταβολής.

Σε περίπτωση παύσης λειτουργίας πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση παύσης.

Σε περίπτωση αλλαγής φορέα πρέπει να υποβληθεί παύση του παλαιού φορέα και νέα γνωστοποίηση του καινούργιου φορέα. Δεν επιτρέπεται αλλαγή φορέα εφόσον για το κατάστημα έχει επιβληθεί το διοικητικό μέτρο της διακοπής λειτουργίας.

Σε περίπτωση μεταβολής του τόπου άσκησης της δραστηριότητας απαιτείται νέα γνωστοποίηση.

Στην περίπτωση προσθήκης δραστηριότητας απαιτείται επικαιροποίηση της βεβαίωσης εγκατάστασης.

-Στην περίπτωση που η επιχείρηση χρησιμοποιεί μουσική ή μουσικά όργανα σε υπαίθριο χώρο απαιτείται τεχνική έκθεση μηχανικού για τη μη πρόκληση όχλησης

-Σε περίπτωση που η επιχείρηση εγκαταστήσει μηχανήματα αυτόματης πώλησης τροφίμων και ποτών απαιτείται να τηρεί στο χώρο πιστοποίηση CE των μηχανημάτων, βεβαίωση πιστοποίησης του αρμόδιου φορέας της χώρας προέλευσης για το συγκεκριμένο μηχάνημα ή της εταιρείας κατασκευής του μηχανήματος και βεβαίωση των κατασκευαστών για την πιστότητα των μηχανών

Αδειοδότηση Χώρων Στάθμευσης– Διαδικασίες

Η Αδειοδότηση Χώρων Στάθμευσης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων προκύπτει κατόπιν γνωστοποίησης μέσω της σελίδας notifybusiness.gov.gr με τους κωδικούς taxis της επιχείρησης. Προτού γίνει η γνωστοποίηση η επιχείρηση πρέπει να απευθυνθεί σε μηχανικό ώστε να συγκεντρωθούν τα δικαιολογητικά που πρέπει να διατηρεί η επιχείρηση σε φυσικό φάκελο στο χώρο της ώστε να τα επιδείξει στις αρχές σε περίπτωση ελέγχου.

Η λειτουργία της επιχείρησης χωρίς να έχει προηγηθεί η γνωστοποίηση ή χωρίς να έχουν συγκεντρωθεί τα δικαιολογητικά που απαιτούνται συνεπάγεται την επιβολή προστίμου.

Τα δικαιολογητικά που πρέπει να τηρεί η επιχείρηση στο χώρο για την περίπτωση υπαίθριων χώρων στάθμευσης είναι:

  • Εκτύπωση προσωποποιημένης πληροφόρησης από το MyAADE
  • Χρήση γης από την οικεία Υπηρεσία Δόμησης και υπεύθυνη δήλωση χώρου κύριας χρήσης από ιδιώτη μηχανικό
  • Οικοδομική άδεια, ή/και λοιπά έγγραφα πολεοδομικής νομιμότητας
  • Υπεύθυνη δήλωση του υπεύθυνου της επιχείρησης ότι έχει το δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης του οικοπέδου ή γηπέδου για τη λειτουργία της επιχείρησης
  • Υπεύθυνη δήλωση από μηχανικό ότι στον σταθμό έχουν τοποθετηθεί ένας πυροσβεστήρας ανά δέκα θέσεις στάθμευσης και υπεύθυνη δήλωση από τον προμηθευτή των πυροσβεστήρων για την προμήθεια αυτών
  • Έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης στην περίπτωση που ο σταθμός ιδρύεται σε περιοχή εκτός εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως, συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση από ιδιώτη μηχανικό ότι η εγκεκριμένη κυκλοφοριακή σύνδεση υλοποιήθηκε σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια αυτής
  • Τεχνική έκθεση από μηχανικό
  • Απόφαση υπαγωγής στις πρότυπες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις (Π.Π.Δ.)
  • Παράβολο 100,00€

Τα δικαιολογητικά που πρέπει να τηρεί η επιχείρηση στο χώρο για την περίπτωση στεγασμένων χώρων στάθμευσης είναι:

  • Εκτύπωση προσωποποιημένης πληροφόρησης από το MyAADE
  • Χρήση γης από την οικεία Υπηρεσία Δόμησης και υπεύθυνη δήλωση χώρου κύριας χρήσης από ιδιώτη μηχανικό
  • Οικοδομική άδεια, ή/και λοιπά έγγραφα πολεοδομικής νομιμότητας
  • Υπεύθυνη δήλωση του υπεύθυνου της επιχείρησης ότι έχει το δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης του κτιρίου για τη λειτουργία της επιχείρησης
  • Γνωμοδότηση της αρμόδιας υπηρεσίας για σταθμούς μεγάλου μεγέθους
  • Πιστοποιητικό ενεργητικής πυροπροστασίας
  • Έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης στην περίπτωση που ο σταθμός ιδρύεται σε περιοχή εκτός εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως, συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση από ιδιώτη μηχανικό ότι η εγκεκριμένη κυκλοφοριακή σύνδεση υλοποιήθηκε σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια αυτής
  • Τεχνική έκθεση από μηχανικό
  • Απόφαση υπαγωγής στις πρότυπες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις (Π.Π.Δ.)
  • Παράβολο 200,00€

Μετά τη γνωστοποίηση λειτουργίας χώρου στάθμευσης απαιτείται η καταχώρηση του στο ψηφιακό μητρώο του υπουργείου μεταφορών

Σε περίπτωση μεταβολής κάποιου στοιχείου της γνωστοποίησης πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση μεταβολής.

Σε περίπτωση παύσης λειτουργίας πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση παύσης.

Σε περίπτωση αλλαγής φορέα πρέπει να υποβληθεί παύση του παλαιού φορέα και νέα γνωστοποίηση του καινούργιου φορέα.

Σε περίπτωση μεταβολής του τόπου άσκησης της δραστηριότητας απαιτείται νέα γνωστοποίηση.

Αδειοδότηση Συνεργείων – Διαδικασίες

Η αδειοδότηση συνεργείων αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων προκύπτει κατόπιν γνωστοποίησης μέσω της σελίδας notifybusiness.gov.gr με τους κωδικούς taxis της επιχείρησης. Προτού γίνει η γνωστοποίηση η επιχείρηση πρέπει να απευθυνθεί σε μηχανικό ώστε να συγκεντρωθούν τα δικαιολογητικά που πρέπει να διατηρεί η επιχείρηση σε φυσικό φάκελο στο χώρο της ώστε να τα επιδείξει στις αρχές σε περίπτωση ελέγχου.

Η λειτουργία της επιχείρησης χωρίς να έχει προηγηθεί η γνωστοποίηση ή χωρίς να έχουν συγκεντρωθεί τα δικαιολογητικά που απαιτούνται συνεπάγεται την επιβολή προστίμου.

Τα δικαιολογητικά που πρέπει να τηρεί η επιχείρηση στο χώρο είναι:

  • Εκτύπωση προσωποποιημένης πληροφόρησης από το MyAADE
  • Χρήση γης από την οικεία Υπηρεσία Δόμησης και υπεύθυνη δήλωση χώρου κύριας χρήσης από ιδιώτη μηχανικό
  • Οικοδομική άδεια, ή/και λοιπά έγγραφα πολεοδομικής νομιμότητας
  • Μελέτη πυροπροστασίας και πιστοποιητικό πυροπροστασίας (εφόσον απαιτείται)
  • Υπεύθυνη δήλωση ότι ο κανονισμός πολυκατοικίας δεν απαγορεύει τη λειτουργία της επιχείρησης (εφόσον η εγκατάσταση θα πραγματοποιηθεί σε χώρο οριζόντιας ιδιοκτησίας)
  • Υπεύθυνη δήλωση του εκπροσώπου της επιχείρησης ότι δεν έχει καταδικαστεί για ανυποταξία ή λιποταξία
  • Έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης ή έγκριση εισόδου εξόδου, συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση ιδιώτη μηχανικού για την καλή εκτέλεση αυτής
  • Τεχνική έκθεση από μηχανικό σύμφωνα με τα οριζόμενα στο π.δ. 71/88
  • Απόφαση υπαγωγής στις πρότυπες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις (Π.Π.Δ.)
  • Βεβαίωση αναγγελίας άσκησης επαγγέλματος του υπεύθυνου τεχνίτη συνοδευόμενη από υπεύθυνη ότι δεν ασκεί επίβλεψη εργασιών σε άλλο συνεργείο
  • Παράβολο 100,00€
  • Ειδικά δικαιολογητικά για φανοποιεία, βαφεία, συνεργεία ταχογράφου

Μετά τη γνωστοποίηση λειτουργίας απαιτείται το συνεργείο να εγγραφεί στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων και να καταχωρηθεί στο ψηφιακό μητρώο του Υπουργείου.

Σε περίπτωση μεταβολής κάποιου στοιχείου της γνωστοποίησης πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση μεταβολής.

Σε περίπτωση παύσης λειτουργίας πρέπει να υποβληθεί γνωστοποίηση παύσης.

Σε περίπτωση αλλαγής φορέα πρέπει να υποβληθεί παύση του παλαιού φορέα και νέα γνωστοποίηση του καινούργιου φορέα.

Σε περίπτωση μεταβολής του τόπου άσκησης της δραστηριότητας απαιτείται νέα γνωστοποίηση.

Υπηρεσίες τεχνικού ασφαλείας

Υπηρεσίες τεχνικού ασφαλείας. Αναλαμβάνουμε καθήκοντα τεχνικού ασφαλείας στην επιχείρηση σας ή/και την σύνταξη μελέτης εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου.

Στο πλαίσιο άσκησης καθηκόντων τεχνικού ασφαλείας:

  • Επιθεωρούνται τακτικά οι θέσεις εργασίας από πλευράς υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων και αναφέρεται στον εργοδότη οποιαδήποτε παράλειψη των μέτρων υγείας και ασφάλειας. Προτείνονται μέτρα αντιμετώπισής και ασκείται έλεγχος της ορθής εφαρμογής των μέτρων.
  • Γίνεται έλεγχος της ορθής χρήσης των ατομικών μέσων προστασίας.
  • Διερευνώνται αίτια των εργατικών ατυχημάτων, αναλύονται και αξιολογούνται τα αποτελέσματα των ερευνών και προτείνονται μέτρα για την αποτροπή παρόμοιων ατυχημάτων τα οποία καταχωρούνται στο ειδικό βιβλίο υποδείξεων τεχνικού ασφαλείας που τηρεί η επιχείρηση.
  • Ασκείται επίβλεψη κατά την εκτέλεση ασκήσεων πυρασφάλειας και συναγερμού που πραγματοποιούνται στην επιχείρηση για τη διαπίστωση ετοιμότητας προς αντιμετώπιση ατυχημάτων.
  • Ενημερώνονται οι εργαζόμενοι για την αποτροπή του επαγγελματικού κινδύνου που συνεπάγεται η εργασία τους.
  • Ο τεχνικός ασφαλείας συμμετέχει στην κατάρτιση και την εφαρμογή των προγραμμάτων εκπαίδευσης των εργαζομένων σε θέματα υγείας και ασφάλειας.
  • Στο πλαίσιο άσκησης των καθηκόντων του τεχνικού ασφαλείας τηρείται το επιχειρησιακό απόρρητο.

Ώρες απασχόλησης τεχνικού ασφαλείας

Όλες οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να απασχολούν τεχνικό ασφαλείας.

Οι επιχειρήσεις κατατάσσονται σε τρείς κατηγορίες απ’ όπου με βάση των αριθμών εργαζομένων και τον ειδικό συντελεστή κατηγορίας καθορίζεται ο ελάχιστος αριθμός ωρών απασχόλησης του τεχνικού ασφαλείας.

Κατηγοριοποίηση επιχειρήσεων:

Κατηγορία Α’: α) παραγωγή πλαστικών υλών, οργανικών χρωστικών ουσιών, πεπιεσμένων αερίων, γεωργικών φαρμάκων, εκρηκτικών, βιομηχανίες παραγώγων πετρελαίου και άνθρακα, εμφιάλωση υγραερίων β) κατασκευή ειδών αμιαντοτσιμέντου και ειδών από αμίαντο, βασικές μεταλλουργικές βιομηχανίες, κατασκευή μηχανημάτων, βαφεία, τυποβαφία, κατασκευή συσσωρευτών μολύβδου, εργασίες με ραδιενεργά υλικά και ιοντίζουσες ακτινοβολίες κλπ

Κατηγορία Γ’: εμπόριο, εστιατόρια, ξενοδοχεία, επικοινωνίες, διοικητικές οικονομικές υπηρεσίες κλπ

Κατηγορία Β’: επιχειρήσεις που δεν εντάσσονται στις κατηγορίες Α’ και Γ’

Συντελεστής

Κατηγορία Α

Αριθμός εργαζομένωνΏρες ετήσιας απασχόλησης ανά εργαζόμενο
έως 5003,5
501-1.0003,0
1.001-5.0002,5
5.001 και άνω2,0

Κατηγορία Β

Αριθμός εργαζομένωνΏρες ετήσιας απασχόλησης ανά εργαζόμενο
έως 1.0002,5
1.001-5.0001,5
5.001και άνω1,0

Κατηγορία Γ

Αριθμός εργαζομένωνΏρες ετήσιας απασχόλησης ανά εργαζόμενο
0,4

Τονίζεται ότι ο ελάχιστος χρόνος απασχόλησης δεν μπορεί να είναι μικρότερος από:

α) 25 ωρών ετησίως για επιχειρήσεις, που απασχολούν μέχρι 20 άτομα,
β) 50 ωρών ετησίως για επιχειρήσεις, που απασχολούν από 21−50 άτομα και
γ) 75 ωρών ετησίως για επιχειρήσεις, που απασχολούν περισσότερα από 50 άτομα.

Μελέτη εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου

Η γραπτή μελέτη εκτίμησης του επαγγελματικού κινδύνου,  αποτελεί μια μελέτη στην οποία εξετάζεται συστηματικά κάθε εργασία που εκτελείται στην επιχείρηση  με σκοπό:

  • να εντοπισθούν οι πηγές του επαγγελματικού κινδύνου,
  • να διαπιστωθεί κατά πόσο και με τι μέτρα μπορούν οι πηγές κινδύνων να εξαλειφθούν ή οι κίνδυνοι αυτοί να αποφευχθούν, και αν αυτό δεν είναι δυνατόν
  • να καταγραφούν τα μέτρα πρόληψης που ήδη εφαρμόζονται και να προταθούν αυτά που πρέπει συμπληρωματικά να ληφθούν για τον έλεγχο των κινδύνων και την προστασία των εργαζομένων.

Η Γραπτή Εκτίμηση Επαγγελματικού Κινδύνου  περιλαμβάνει:

  1. Αναγνώριση και καταγραφή των υφιστάμενων κινδύνων για την ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων (ενδεικτικά: κίνδυνο από τα μηχανήματα και εξοπλισμό, κίνδυνο από πυρκαγιά, κίνδυνο από έκθεση σε βλαπτικούς παράγοντες, από την οργάνωση της εργασίας)   καθώς και αυτών που ενδέχεται να εμφανιστούν.
  2. Ποιοτικό και όπου απαιτείται και ποσοτικό προσδιορισμό των βλαπτικών παραγόντων (φυσικών, χημικών, βιολογικών).
  3. Τα μέτρα πρόληψης που ήδη εφαρμόζονται ή/και προτείνεται να ληφθούν για τον έλεγχο των κινδύνων και την προστασία των εργαζομένων.

Πιστοποιητικά Ενεργειακής Απόδοσης

Πιστοποιητικά Ενεργειακής Απόδοσης (Π.Ε.Α.) Ποια είναι η διαδικασία έκδοσης;

  • Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι Ε9 ή συμβόλαιο αγοράς/κληρονομιάς του ακινήτου, προαιρετικά κάτοψη του ακινήτου, φύλλο συντήρησης λέβητα (αν υπάρχει), λοιπά στοιχεία ιδιοκτήτη (ΑΦΜ, ΔΟΥ, δ/νση κατοικίας, τηλέφωνο)

Πότε απαιτείται η έκδοση Π.Ε.Α.

  • Οι περιπτώσεις που απαιτείται η έκδοση Π.Ε.Α. είναι κατά την ενοικίαση/πώληση ακινήτου, σε περιπτώσεις ανέγερσης νέου κτιρίου και για ένταξη στο πρόγραμμα εξοικονομώ κατ’ οίκον. Η διάρκεια του είναι 10 χρόνια. Εξαιρούνται μόνο κτίρια με χρήση βιοτεχνική, αποθηκών, αγροτικής χρήσης και στάθμευσης αυτοκινήτων.
  • Π.Ε.Α. απαιτείται και για ιδιοκτησίες κάτω των 50,00τ.μ. εφόσον είναι τμήμα κτιρίου (εξαιρούνται δηλαδή μόνο αυτοτελή κτίσματα επιφάνειας μικρότερης των 50,00τ.μ.)